Ağustos'ta Lagerfeld Confidential!

Ağustos Harper’s Bazaar + House Beatiful Seti’nin hediyesi Lagerfeld Confidential DVD’si!

Belgesel niteliğindeki film 2008 yılında vizyona girmişti, benim gibi kaçıranlara ilaç gibi geldi.

Kendi deyimi ile Uyuyan Güzel Chanel'i 1983'te ele alıp tekrar uyandırdığı için duyduğum büyük saygının yanında her zaman soğuk bulduğum bir tiplemeydi! Ancak enteresan bir şekilde filmin ilk karesinden itibaren espirileri ve kendisi hakkındaki yaptığı samimi açıklamaları ile adama bir anda içim ısındı. Özellikle de cinsel tercihi ile ilgili samimi açıklamalarındaki aşmışlığı beni çok şaşırttı.

Bulamayanlar için bir kaç Karl açıklaması;

Fotoğrafta sevdiğim şey, bir daha üretilmesi imkansız olan, sonsuza kadar yok olan tek bir anı yakalıyor. Bu neredeyse melankolik, fotoğrafa sabitlenmiş fani bir yanı var. Bence fotoğrafı bu kadar çekici kılan şey bu!

Kalabalık içinde olmayı da seviyorum, yalnız kalmayı da. Sürekli insanların arasında olamam. Bir an geliyor tekrar şarj olmam için yalnız kalmam gerekiyor. Günün 24 saati insanlarla olamam. Birlikteliğe, iki veya üç kişilik bir hayata uygun yaratılmamışım. An geliyor yalnız kalmaya ihtiyaç duyuyorum ve bence bu çok iyi bir şey.
Yalnız kalamayan insanlardan nefret ederim!


Son olarak; Ben her zaman çok ince bir buzun üstünde kayıyorum ve kırılmadan önce üstünden geçmem gerekiyor.

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram