Softingen Dokunuşlar

Blogu izleyenler bizim evi bilir, GRİdir...
heryeri, mutfak, parkeler, kapılar, odalar... falan filan
Onun nedeni de ilk evlerimizin neredeyse Lunapark kadar renkli olmasıdır.
Hatta yere döşediğimiz halılarımızı, anaokulları alıyorlarmış döşeme için :P
Fenalık gelmiş renkten, evi yaparken her yeri gri yaptık geçtik.
Taaaa ki...

Şehir dışında yaşamanın zorluklarından dolayı ş.içinde 1+1 tutana kadar.
Zaten kutu gibi, bir de evden az buz eşya getirince (tabi gri) iyice karardık kaldık.

Sorunu en ucuz yoluyla İkea'da bulduk,
ufak tetefek parçalarla ev renklendi, ferahladı :)

İşte bunlar da o reklemelerin bazıları :D

Doorstepping

7 yorum:

Selfet dedi ki...

ayy bayıldımm :)
evin her yeri böle olsun,çiçek açmış ev resmen :))

Ve yazılarını okumayı çok özledim :(

Adsız dedi ki...

saksıların rengini çok beğendim :)

Matissera dedi ki...

Softingen dokunuşlarını yirim ^^
çok tatlı olmuş, çok huzurlu ve renkli görünüyor, oh artık hayata bağlanacak olmana da çok sevindim, :))

cingifilli dedi ki...

çooook tatlı olmuş yenilikler

Aicha! dedi ki...

Çok şirin güle güle kullan :)

kutupayusu dedi ki...

bende şu aralar hayattan kopuk yaşadığımdan ne zamandır uzağım... şimdi okudum yazdıklarını..bebiş yeni umutlar güzellikler getirsin ..eviniz hayırlı olsun ... yeni dokunuşların süper.. kıpır kıpır ..çiçekleri seviyorum ... renkli saksılarada bayıldım ...

sophie'nin dünyası dedi ki...

iyi olmuş, çok da güzel olmuş :)
yaza hazırsınız yani, ne güzel...

Instagram