HP Rezaleti

20 Ocak'ta dizüstü bilgisayarımızı tamir için İzmir-Mithatpaşa'daki HP yetkili servise verdik. Onlar da tamir için İstanbul veya Ankara'ya yolladılar.

Bir kaç gün sonra arayıp tamir ücretini söylediler. "Tamam" dedik. Fatura istedik. "Fatura bilgilerini ve dekontu mail atın" dediler.

Parayı yatırıp, fatura bilgileri ile birlikte söyledikleri adrese mail attık.

Üstünden bir hafta geçti ses seda yok. Aradık, "ne safhada" diye. "Parayı yatırmamışsınız" dediler.

"Mail at" dediniz, "dekontu gönderdik" dedik. "Bize haber vermediniz" dediler. (Niye mail attırıyorlar acaba, haberi dumanla mı vereceğiz???) Neyse 1-2 serzenişte bulunup "şimdi haber veriyoruz o zaman" dedik.

Fatura istediğimizi tekrar belirttik. Tamam dediler. (Bu arada sürekli "konuşulanlar kaydediliyor" diyor telefonda)

Dün mesaj geldi, "bilgisayarınızın onarım işlemi tamamlanmıştır, 2 işgünü sonra İzmir ofisten alabilirsiniz" diye.

Bugün Call-center'ı faturayı hatırlatmak için aradık. Bilgisayarla birlikte teslim alalım diye. "Fatura talep etmemişsiniz" dediler.

O noktada film koptu!!!
"Mailinize bakın,  bakmayacaksanız neden mail attırıyorsunuz, faturasız nasıl ödeme alıyorsunuz, benden KDV'sini de alıp nasıl fatura kesmiyorsunuz, maliyeye kayıtlarınızı nasıl veriyorsunuz..." gibi konuşmalarımız tamamiyle SONUÇSUZ kaldı, çünkü DUVARLA KONUŞUYORMUŞ gibiydik.

İnternetten BİZE ULAŞIN numaralarını bulduk Ankara(312 459 49 00) aradık. Orası İstanbul'a(216 579 79 00) aktardı.  Buradaki bayanın söylediği şey BİLGİSAYARINIZIN TAMİRİ İPTAL EDİLMİŞ!!!!!!!!!!

GERÇEKTEN İNANILMAZ!

ve aynı kişiye olayları anlatıyorsun. "Peki ne istiyorsunuz?" diyor. Delirmemek elde değil!!! BİLGİSAYAR ve FATURA istiyoruz!!! Bu kadar basit!!!!!!

Yetkiliniz kim onunla görüşelim soruları cevapsız kalıyor. Call center'ı arayın diyor. Oradan sonuç alamadığımız için size aradık diyoruz. DUVAR!!!

Şimdi ne olacak meçhul! Yarın da sorun çözülmezse Dekont ve onarılmamış bilgisayarla AVUKATIMIZA başvurup, o itina ile kaydettikleri ses kayıtlarını da resmi yollarla alıp, MAHKEMELİK olacağız herhalde.

Bakalım yarın almaya gittiğimizde bilgisayar tamir edilmiş mi, edilmemiş mi???? Çünkü HP ne yaptığını bilmiyor!!!

Benim size tavsiyem ASLA HP ALMAYIN, ALDIYSANIZ DA GÖZÜNÜZ GİBİ BAKIN! Çünkü internette HP ile ilgili tonlaca şikayet olduğunu bizim başımıza gelince gördüm. Ben sizi uyarmış olayım.

Doorstepping

15 yorum:

ezgi dedi ki...

yok artık tamir işlemi iptal edildi ne demek yahu!!!!!!!!!! gerçekten sinirlenmemek elde değil nasıl bi iş bu böyle bloguna yazmakla çok iyi yaptın bence sesinizi çıkarmıcağınızı falan mı sanıyolardı acaba...
Ben bile bu kadar sinirlendiysem sizi tahmin edemiyorum yani umarım en yakın zamanda hallolur bu olay.

Selfet dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun diyim,feci bi durum :/ Benim bi arkadaşım HP aldı,hiç internet bağlanmadan,kullanmadan doğru dürüst ana kartı yandı.Anakartı değiştirces dediler ( kullanılmayana pc'nin anakartını değiştiriyorlar yenisini vermek yerine !! ) sonra epey bi uğraştı,30günden fazla tamirde kalmasına karşın vermediler yenisini..Tüketici hakları derneğine başvurdu,bi dilekçe gönderdiler HP'ye sanırım,ertesi günü mail : "Gelip bilgisayarınızın yenisini alabilirsiniz ! " = Burası Türkiye

Lady DeCupcake dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum. Zaten hayatımda bu kadar cabuk bozulan bir laptop görmemiştim, aletten tutun orda çalışan insanlara kadar hepsi mi falsolu olur. Cevremdeki herkesede söylüyorum, hp'den kesinlikle bilgisayar almayın diye.

Pelin P.A. dedi ki...

Yaa evet, Hp ile ilgili çok şikayet varmış ben de şu anda kullandığım Samsung'u alırken söylemişlerdi. Samsung için de en iyi teknik servise sahip dediler. alma sebeplerimden biri de buydu. Tabi başımıza bir arıza gelmeden bilemeyiz bunu. Benim sana tavsiyem bu konuyu yurt dışındaki merkeze taşıman. Deli gibi tırsıyorlar böyle bir şey olduğu zaman. Belki üstüne yeni bilgisayar bile verebilirler :P

Yeşim dedi ki...

Çok üzüldüm yaşadıklarınıza. Bu olanları Amerika'daki HP'ye de yazın bence. Belki bir sonuç alabilirsiniz. Markaya da zarar veriyorlar böyle yaparak. Kendi kendilerini kötülüyorlar. Ben bile sinir oldum. İnşallah bir daha böyle bir talihsizlik yaşamazsınız.
Sevgiler...

stuven dedi ki...

dizüstüm hp değil ama ben de sorun yaşayanlar arasındaydım. bilgisayarınız hazır dendiğinde almaya gidip alamamıştım. çünkü yoktu. sabırla mesai bitimine yakın bekledikten sonra sesim müşteri hizmetlerinde yankılanınca bir baktım dışardan geldi.

Hesionka dedi ki...

Gerçekten çok can sıkıcı bir olay.
Kesin bu yine Türkiye'ye has bir vurdumduymazlık ve aymazlıktır.

Avukata vermeden bence bir de sikayetimvar.com'a yaz canım.

Beetle dedi ki...

cok uzucu, hp gibi bu kadar bilinen bi markalarin daha iyi servisleri olmali !!!

benim bir arkadasim samsung la bu tarz seyler yasamisti. ve ona geri donus de yapmiyorlardi, sikayetediyorum.com varmis ona yazinca firmadan bir gun sonra hemen aramislar, sorunu halletmisler ve lutfen yorumunuzu kaldirin falan demisler. ama kaldirmamis tabi ki :) neyse diyecegim o ki sen de o yolu bi dene bakalim, hp samsung gibi davranir mi bilmem ama denemekten zarar gelmez ;)

Adsız dedi ki...

Mithatpaşa servisinin ne kadar ilgisiz olduklarından şikayetçiydim bende hem o kadar bekletip hem de yüzüme bile bakmıyorlar diye hayıflanırken iyi kurtulmuşum yine.. senin başına gelene üzüldüm canım.hp gibi bir marka nasıl böyle sorumsuz davranabiliyor anlamıyorum.

deniz dedi ki...

nedense biz sorun çözme konusunda hiç iyi değiliz. özellikle call center olayı çok çok ilginç.bende dün internet bankacılığımı kapatmak için call centeri aradım.oradaki kız internet bankacılığım dışında nerdeyse herşeyi kapattı. yarım saati alan uzun bir konuşmanın neticesi internet bankacılığım hala açıktı.çok kızdım anlatamam.

noraashira dedi ki...

Böyle saçmalık görülmemiştir heralde, şikayet siteleri Hesi'nin de dediği gibi işe yarıyor, ben de denemeni tavsiye ederim.

Doorstepping dedi ki...

Ezgicim; insanı deli eden "Çözüm bulmamaya yönelik inatları"!!! Blogun 160 küsur izleyicisi var. Bloglarımız da küçük çaplı bir güçtür.

Selfetcim; al işte bir örnek daha, daha da beteri hatta! Tüketici Derneği'ni deneyelim önce bari;)

Öncelikle geçmiş olsun diyim,feci bi durum :/ Benim bi arkadaşım HP aldı,hiç internet bağlanmadan,kullanmadan doğru dürüst ana kartı yandı.Anakartı değiştirces dediler ( kullanılmayana pc'nin anakartını değiştiriyorlar yenisini vermek yerine !! ) sonra epey bi uğraştı,30günden fazla tamirde kalmasına karşın vermediler yenisini..Tüketici hakları derneğine başvurdu,bi dilekçe gönderdiler HP'ye sanırım,ertesi günü mail : "Gelip bilgisayarınızın yenisini alabilirsiniz ! " = Burası Türkiye

Lady DeCupcake; kendi kendilerinin kötü reklamını yapıyorlar. Anlamak mümkün değil?

Pelincim; aynı şeyi ben de düşündüm. Galiba Türkiye'de bir temsilcileri yok bunların direk yurtdışına bağlılar? Bir deneyelim.

Yeşim; ben kısa bir süre önce yine ABD'ye bağlı bir şirkette çalışıyordum. 1 şikayet aldığımızda GM'e kadar yansırdı. Ödümüz kopardı, olay olurdu. Bunlar o kadar rahat ki şaştım kaldım???

Stuvencim; bilişim ile uğraşan insanların müşteri hiz.de çağın bu kadar gerisinde kalması anlaşılır bir şey değil???

Hesicim; sorma! sikayetimvar.com'u bugün bir deneyeyim ;)

Betül; enteresan, aslında olması gereken bu. Bugün deneyelim bakalım, HP bunu takar mı?

eddmrmajolis; Ucuz yırtmışsın, geçmiş olsun :) Bu kadar kızışmış bir rekabet ortamında büyük cesaret doğrusu?

Deniz; anlattığın aynı bizim kabus gibi. Yetiştirmeden adamları koyuyorlar telefonun başına, sonra çık işin içinden çıkabilirsen!

Noracım; resmen kabus, inşallah bende de işe yarar?

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

izmirli blogger! yayy :)))

hp ye gelince; bu ikinci duyuşum biliyomusun böyle bir hikayeyi, bizim işyerinde de bi çocuk hp aldı ve hiç yardımcı olmadıklarını anlattı. çıldırmıştı yazık.

bizim de şöyle bişey oldu, geçen yaz kardeşime hp pavillion notebook aldık teknosadan :\
ücretsiz win7 upgrade olcak dediler,
olmadı 42 dolar istedi hp.

artık teknosanın dandikligi mi, hp nin mi bilemiyorum ama bir de şu yazdıgını okuyunca, açıkcası bir daha hp almaya elim gitmeyecek..

hevesli bardak dedi ki...

HP merkez ya da international her ne ise öyle bir yere Türkiye HP'yi de şikayet edebilirsiniz. Muhtemelen onlar daha hassas davranırlar.

sikayetimvar.com, firmasına göre işliyor, genellikle muhatap firma vurdumduymazsa sonuç alınmıyor (mesela garanti, bankaların hp'sidir iddia ediyorum, çözmedi mi asla çözmez sorunları).

Doorstepping dedi ki...

Merope; hay! Herkesten benzer şikayetler geliyor bu adamlar da hala piyasanın iyisi zannediliyor. Ama bir yere kadar! İsyan bayrakları çoktan açılmış:)

Hevesli Bardak; bu birkaç gün biraz yoğundu, hafta sonu sırf bu işler için uğraşacağım :)

Instagram