Pages

Sağlıklı Yaşam 3-4

29.12.09 Salı
57.2
Sabah : 1/4 gevrek, 1 peynir
Öğle : Mercimek çorbası
Ara : T.kahvesi, 1 küçük kurabiye, 2 küçük parça çiko
17:00 : Tavuk Çorbası
Akşam : ay çekirdeği, 2 parça çiko (bu noktada olay koptu!)

30.12.09 Çrş
56.6 (17:00'den sonra yemek yememenin faydaları)
Sabah : 1/2 dilim kepekli ekmek, peynir, domates, salatalık
Öğle : Niçoise Salata, az Pepsi Max
Akşam : Tavuk Çorbası
Ara : Çerez niyetine 3-4 parça bitter, 2 ceviz, biraz yaban mersini

Bu yaban mersininin göz bozuklukları, varis, idrar yolları enf. gibi pek çok rahatsızlığa iyi geliyor. Ama beni en çok Alzheimer önlemedeki etkisi ilgilendiriyor. 10 yıl önce kendi kendime erken Alzheimer teşhisi koymuştum. O zamandan bu zamana ne kadar ilerledi, siz düşünün:) Ha bi de güçlü bir Antioksidan!

Doorstepping

4 yorum:

defne dedi ki...

yahu sen neden rejim yapıyorsun? inceciksin :) eğlen güzelim gününü gün et :)

Doorstepping dedi ki...

Ah ah, Defnecim, dışı seni içibeni yakar. Sadece 2-3 sene önceki kilom 53'e düşmek istiyorum. Bir 55'i görsem öpüp başıma koyucam :)

ursula dedi ki...

ama bu saydığınız yiyecekler subsistence level'ın altında !!! ben ölürüm bunlarla.. ama kilo vermek için de böyle yapmak gerekiyor galiba.. kolay gelsin.. darısı başıma..

Doorstepping dedi ki...

Zaten, 2 öğün açlık sınırı, 1 öğün yemek patlaması şeklinde gidiyor bu aralar :)))

Instagram