Alışveriş,

Beyoğlu Pasajı Ganimetleri

11:28 Doorstepping 13 Comments

Geçen hafta'nın en verimli günü İstiklal Caddesi'nde geçirdiğim gündü.

Beyoğlu Pasajı'nda atılan bir tur sonucu elde edilen ganimetler aşağıdaki gibidir;















10-15 TL'ye ne kadar H&M, M&M bulunduysa alındı. :D

Fotoğrafların kalitesizliği için zory, aceleye geldi!

13 yorum:

Alınacaklar Listesi,

Benefit - Sephora

17:41 Doorstepping 4 Comments

Güzellik mağazalarındaki özel ilgi ve alaka kendimizi özel hissetmemizi sağlar. En azından benim için öyle... En azından bir 15-30 dakika için kendimi prenses gibi hissederim:)

İpeksi dokusu olan kremler, kirpikleri dolgunlaştıran rimeller, pürüzsüz bir görünüm sağlayan pudralar... Hepsi tek tek anlatılır. Denenir. Yüzünze uygulanır, sonra bir başkası, bir başkası...Mest olmuş bir şekilde oradan ayrılırsınız.  

İşte bana ve arkadaşıma bu duyguları daha da samimi yaşatan bir kişiyi sizlerle paylaşmak istedim. İstinye Park Sephora Mağazası'nın Sorumlusu Özlem Gürdoğdu

Bize neredeyse 1 saate yakın Benefit'in tüm ürünlerini anlattı, hiç sıkılmadan sorularımızı tek tek yanıtladı. İşini büyük bir zevk ile yaptığı her halinden belliydi. Giden olursa benden selam söylesin :)))Ayrıca Benefit'in ürünleri ve ambalajları da o kadar eğlenceliydi ki bir sürü makyaj malzemem olmasına rağmen bir şeyler almak için bayağı bir çaba sarf ettim. Sonunda o an en çok ihtiyacım olan Speed Brow'u aldım. (Nedeni; kaşlarımın zamanın geçmiş olması diyeyim siz anlayın ;)) Fotoğraftan da görebileceğiniz gibi aynı rimel gibi uygulanıyor ve kaşlarınızı bir hareket ile derleyip toparlıyor. Öyle ki daha 2 gün o kaşlar ile dolaştım :O  


İnternet sitesi de cıvıl cıvıl mutlaka bakın. Benefit Cosmetics

4 yorum:

30 Yaş,

Sis nedeniyle İstanbul'a devam!!!

18:58 Doorstepping 8 Comments

Pazartesi başlayan İstanbul seyahatimiz bugün akşam saatlerinde son bulacaktı ki yoğun sis nedeniyle tüm uçuşlar iptal edildi. Deli bir trafikte zamanında havaalanına ulaştığımız için şükrederken başımıza gelenlere inanamadık. Bizi alana getiren arkadaşımızı tekrar aradık neyseki çok uzuaklaşmamıştı da dönüp bizi tekrar aldı.

Artık ne zaman döneriz hiç bilmiyorum, yarın sabaha uçağı erteleyelim dedik ama sisin devam etme ihtimaline karşı vazgeçtik. Artık yarın sabah ki duruma göre bakacağız!

Neyse kısmet, kader! Evde boş boş otururken sizinle yanımdan ayırmadığım defteri mi paylaşmak istedim. Bu defteri ilk tutmaya başladığımda eşim "Bunları 13 yaşındaki kızlar yapıyor, biliyorsun di mi?" demişti. Amaan napayım çok hoşuma gidiyor. Çok eğlence! 

8 yorum:

Alınacaklar Listesi

Dizaltı Çorap Arayanlara!

17:05 Doorstepping 4 Comments



Oxfordlarla giymek için uzun süredir baklavalı dizaltı çorap arayışındaydım. Meğerse Penti'de bir dolu varmış!!! Fiyatları da uygun 4,90TL. Bunlar benim seçtiklerim;


Ha bir de çılgın bir iki dizaltı çorap var. Onlardan da ben bu pomponluyu beğendim!!!

4 yorum:

Güzellik,

The Body Shop İndirimi

08:15 Doorstepping 5 Comments



Pazar günü tesadüfen The Body Shop'un % 30'luk indirimine denk geldim. Ara ara belirli ürünlerde indirimlere girmekle beraber bu seferki tüm ürünleri kapsıyordu!!! Yani müthiş!

Kaçıranlar üzülmesin senede 2 defa yapılan bu indirim Nisan gibi tekrar edecekmiş!

Bu arada İstanbul'dan bildiriyorum. Pazartesi günü arkadaşımla çıktık geldik, cumartesi akşamı döneceğiz! O zamana kadar İstanbul kazan biz kepçe! Tabii bu işi bebek arabası ile ne kadar yapabilirsek?!? Maksat gezmek olsun :)))

5 yorum:

(Ç)iş hayatı,

Son Günüm! Sonunda İşten Ayrılıyorum!!!

10:22 Doorstepping 13 Comments

Gün gün saya saya sonunda 13 Kasım geldi. İşte son günüm! Aslında çok mutluyum ama yine de bir burukluk oluyormuş insanda :( Kolay değil neredeyse 4 yılım burada geçti. Haftada 5,5 gün! Dile kolay!

Dün ofiste süpriz bir kutlama yapıldı. Bayağı kalabalık bir kutlamaydı, çok mutlu oldum! Hafif gözlerim doldu. (Bu arada benim hafifim bayağı oluyor)

Neyse önümüzdeki maçlara bakalım; kendime ayrılma hediyesi olarak Strawberry'den bir sürü hediye aldım!
Kızlar kaçırmayın, Christmas nedeniyle çok güzel indirimler ve setler var. Mutlaka bir göz atın; Strawberry


Cameleon Makyaj Seti : 52TL 21TL

Clinique Ruj Seti : 109TL 56TL


Pierre Cardin Ruj : 63TL  22TL

13 yorum:

(Ç)iş hayatı,

İzmirli Her Koşulda İçer! / Şafak : 1

11:54 Doorstepping 6 Comments






Dün akşam arkadaşlarla son günlerimi kutlamak üzere Sirena'ya gittik. evet doğru duydunuz, Cuma günü sonunda ayrılıyorum!

3 ay ihbar süresi beklediğim için normal olarak askerlik gibi ŞAFAK sayıyorum. Dün ŞAFAK : 2 idi. Bugün ŞAFAK :1!!! Yarın son! Ey özgürlük!

Hemen bir tatil planı yapıldı. 1 haftalık küçük şirin bir İstanbul seyahati organize edildi. Pazartesi İstanbul'a gidiyorum!!!

Gelelim dün akşama; İzmir ile ilgili söylemler bir kez daha kanıtlandı!

1) "İzmirliler her koşulda içer"
2) Haftasonu dışında "Çarşamba" günleri de mutlaka gecelere akılır.

Dün yani bir çarşamba akşamı, deli gibi bir sağnak vardı ama dinleyen kim? Kordon'daki tüm mekanlar ağzına kadar doluydu. Aslında şöyle söylemek lazım herkes dışarıda masalarında oturmaya devam ediyordu ve herkesin ıslanmamak için kendince yöntemleri vardı. Bakınız fotoğraflar :))) 

6 yorum:

Atatürk'ü Anma Konseri

10:10 Doorstepping 0 Comments












Dün akşam Halkapınar Kapalı Spor Salonu'nda Atatürk'ü Anma Konseri'ne gittik. Konserin ne kadar kalabalık olacağı daha bu yöne giden yola sapar sapmaz belli oldu aslında. Tam anlamıyla kilit!
Fotoğraflarda da görebileceğiniz gibi salon tıklım tıklımdı. Çok güzel bir enerji vardı tüm salonda!
Konser başlamadan 1-2 kişi konuşma yaptıktan sonra "Şimdi bir kişi daha sizlere seslenmek istiyor" dediler ve Atatürk 2 dev ekranda göründü. O anda bütün salon ayağa kalkarak alkışlamaya başladı, ta ki konuşmasını "Ne mutlu Türküm diyene!" sözüyle bitirene kadar. Kaç dakika hiç durmadan alkışladığımızı bilmiyorum. 1 saniye bile alkışlar kesilmedi. Ara ara ağlayanlar, alkışlayan küçük çocuklar ekrana verildi. Bu saniyelerde alkışlar daha da kuvvetlendi. Son derece duygu yüklü dakikalardı.

Daha sonra sırasıyla Fahir Atakoğlu, Sertap Erener, Tuğba Ger ve İdil Biret Sahne aldı. Güzel bir geceydi.

Dünkü karamsarlığım biraz kayboldu.

Benim hala umudum var....İsyan etsemde istediğim kadar...




Not: Konser programı ile konserde yer alan parçaların alakasızlığı kimsenin dikkatinden kaçmadı. Bu da biline!

0 yorum:

Özür dileriz Atam biz vatanı koruyamadık!

09:22 Doorstepping 5 Comments


Sabah işe gelirken tören için Cumhuriyet Meydanı'na doğru yürüyen "Gazi"lerimizi gördüm bir bir.

Utandım.
Yüzlerine bakamadım.
Ne zorlularla kurdukları Cumhuriyeti koruyamamanın verdiği utançla ezildim.

Canlarını dişlerine takarak, çoluk, çocuk, kadın, yaşlı demeden herkesin güçlü düşmanlarımıza direndiği o günler artık çok uzakta!

Barış içinde beraber yaşadığımız bu toprakları, düşmanlardan korumak için Rum-Ermeni-Türk-Kürt-Laz-Çerkez demeden birlik olan halkların kardeşliği zorla bitirilmek üzere!

Kanlarının son damlasına kadar düşmana meydan okuyan 13 yaşındaki çocukların, 70 yaşındaki ninelerin, tırnakları ile kazandıkları topraklarımız, özgürlüğümüz Dindarlık Maskesi altında saf-temiz halkımızın duyguları sömürülerek gizli anlaşmalar ile bir bir satılıyor...

Özür dileriz Atam biz vatanımızı koruyamadık, sizin kadar cesur olamadık, torunlarınız olmayı hak etmedik...

5 yorum:

Kaçırmayın,

Hayat Kurtarıcı Uzun T-shirtler

09:00 Doorstepping 8 Comments


Bilmiyorum bir tek bende mi var bu uzun t-shirt hastalığı ?!? Ne giysem mutlaka içine uzun bir t-shirt giymeye çalışıyorum. Ne bileyim hoşuma gidiyor :)


                          
Neyse söylemek istediğim; Bershka ve Stradivarius'da bir sürü çeşit ve renkte uzun t-shirt buldum. Ve de bir sürü aldım. Arayanlara...
Askılı : siyah, beyaz, gri, kahve, nefti, bordo... Bershka
Bisiklet yakalı : beyaz, gri, pembe, mavinin tonları, kahve...Stradivarius

...........................
Uzun t-shirt : Bershka
Bordo t-shirt : Bershka
Kot : Pull & Bear
Kolye : Koton
Bilezik : Asortie
Saat : Casio
Çanta : LV
Ayakkabı : Koton

8 yorum:

Biraz Sanat

X. İzmir Kısa Film Festivali

09:45 Doorstepping 3 Comments

Dün öğle arasında koştur koştur Amerikan Kültür'de devam eden X. Uluslararası İzmir Kısa Film Festivali'nin 13:00 seansına gittik arkadaşla. 45 dakikada 4 tane film izleyebildik. İş arası keyfimiz yerine geldi. Filmler;

Z - Yönetmen : Erkan Nurhan
Pek sarmadı, film havada kalmış gibiydi.

Look My Way - Yönetmen : Richard Vette
çok matah değildi

Clint - Yönetmen : Philipp Schloz
Çok eğlenceli idi. İzlemek isterseniz internetten buldum. Clint 'e tıklamanız yeterli! Sigara yüzünden ayrılan bir çiftin hikayesi :)

Lost Paradise - Yönetmen : Oded Binnun, Mihal Brezis
Çok acıklıydı. Anlatıp büyüsünü bozmayayım, denk gelirse izlersiniz. İnternette bulamadım ;(



Bugün 13:00 seansında Ulusal Animasyon Finalistleri'nin filmleri gösterilecek. İnşallah gidebilirim!

3 yorum:

Ne giydim

Bir soğuk, bir sıcak, galiba çatlayacağız!

13:54 Doorstepping 12 Comments



Cumartesi pehlivan gibi yani yukarıda görmüş olduğunuz gibi çıkınca dondum dondum! Pazar-pazartesi-salı'da buz gibiydi. Hemen paltolar çıktı. Hatta salı günü atkı bile taktım. Çarşamba bi yağmur yağdı, sanki kaç gündür o soğuklar olmamış gibi hava birden ısındı. Yine trençkot giyildi. Bugün ise yazdan kalma bir hava var, neredeyse bir hırka ile çıksan yeter!!!

Ama bi soğuk bi sıcak, resmen ellerimin ve boynumun çatır çatır çatladığını hissediyorum. Korkum komple çatlayıp ortadan ikiye ayrılmak :))
.......................................................................................
T-shirt : Bershka
Sweatshirt : Adidas (İçine sığamadığım için böyle doluyorum. Mühüüüü!!!)
Etek : Stradivarius
Çanta : Bospa
Çizme : Almanya'dan çok ucuza almıştım. 30TL'ye denk gelmişti. Tepe tepe giyilecek kalitede değil ama arada renk katıyor işte!
.........................................................
Bu arada üstüme küçülen bir sürü yepisyeni kıyafetim var. Farkındayım cümlede ikilem var, ancak şöyle açıklayabilirim;
Bizim ev "zayıflayınca giyerim" diye! aldığım küçük beden kıyafetlerle dolu! Nasıl bir pembe dünya çizmişsem kendime!?! Yıllar geçti, geçti, ve sonunda o kilolara dönemeyeceğimi anladım. Ondan dolayı "Zayıf olan giysin" mantığı ile bir e-tükkan açayım kendime diyorum. Ama şu an sadece düşünüyorum. Uygulamaya geçersem haber veririm ;)

12 yorum:

Ne giydim

Ben hep erkek gibi oldum!

19:29 Doorstepping 14 Comments


Önemli bir tespitim var bugün; ben senelerce hep erkek gibi oldum. Gerek kıyafet, gerek muhabbet açısından daha çok erkekleri andırıyordum. Bahsettiğim yıllar; orta-lise-early üniversite yılları!

Sonradan bu yumuşaklık geldi, bir kırılmaya başladım. Ağzımdan ilk defa "Ay!" ünlemini duyduğumda ne kadar çok sinirlendiğimi hala hatırlıyorum. (Şimdi habire "ay" diyorum-Galiba eskiden onun yerine "o ha" diyordum. :))

Fark ettim ki hala yeterince kırılmamışım!!!

Bu tespit nerden çıktı derseniz, yukarıdaki fotoğrafa bakmanız yeterli. Bu duruş nedir öyle? Bi kibar dur di mi? Bayan gibi dur! Yok!

Ama insan fark etmiyor kendi kendine böyle şeyleri. Annem hep söylerdi;  "erkek gibi oturuyorsun, kibar ol biraz" diye anlamazdım. Şimdi bu fotoğrafa bakınca anladım, ilk defa, hayatımda, ne kadar kaba olduğu mu?
Bacaklarımın duruşu erkek gibi, hatta hiphopçu gibi! Bol bir kot ve sweatshirt ile hiç de kanıksanmaz yani :))

Bir de geçen gün bir iş arkadaşımla, öğle yemeği için taksi ile bir yere gidiyorduk Ben de şık bir kıyafet, topuklular, falan! Neyse geldik ineceğimiz yere ve taksiden indik Arkadaş döndü ve "Kızım, şu kibar görüntünün altında bir kıro yaşatıyorsun!" dedi. gençlik yıllarımı bilmeyen birinin böyle bir tespit yapmasına şaşırdım tabi,  :))

Nedenmiş biliyor musunuz? Şöföre : "ABİ, biz sağda inelim. Ne kadar ABİCİM bizim borcumuz?" demişim. Kalem etek, kırmızı ruj ve topuklu ayakkabılar ile birlikte!!! :))) Çok güldük, hatta hala benim taklidimi yaptıkça hala katılıyoruz.

Yaradılış böyle, yapacak bir şey yok ;)

Bu arada saçlarım burada daha iyi görünüyor.

T-shirt : Bospa
Etek : Stradivarious
Çanta : Galiba Bershka'ydı. Unuttum!
Ayakkabı : İnci

Not : Çok iptidai bir bilgisayardan fotoları düzenlemeye çalıştığım için renkler bir tuhaf oldu. Zory!

14 yorum:

Sağlıklı Yaşam

Sağlıklı Yaşam Gün : 23-24

18:44 Doorstepping 4 Comments

Gün : 23 (Cumartesi)
Kilo : 57,1
Sabah : Elma, Türk Kahvesi
Öğle : Pikante :Tavuk Salatası (La Cigale, again!), limonata
Ara : nescafe, mocha
Akşam : Nisuaz Salata (Sir Winston - çok güzeldi, doyurucu, hatta şişirici!), ayran

Gün : 24 (Pazar)
Kilo : 56,6 (Aman tanrım!!!!!!)
Sabah-Öğle : Uzun pazar kahvaltısı
Akşam : Puding, milföy börek, mercimek köftesi, sosis, peynir, şarap (Spontane bir doğum günü kutlaması)

4 yorum:

Ev hayatı

Bizim Cama Kurbağa Yapıştı!!!

09:00 Doorstepping 6 Comments

29 Ekim'de evde yan gelmiş CSI dizilerini zincirleme şeklinde izliyordum ki pencereden şap diye bir ses geldi. Dizilerden dolayı psikolojim tırsağa vurmuştu, üstüne bu anlamsız ses! Onun üstüne bizim korkak köpeğimiz Karpuz'un salondan kaçıp uzaktan pencereye havlaması. İmdaattt!!!




Oturduğum yerden pencereyi de tam göremiyorum, artık bir hayal gücü, bir hayal gücü. Seri katil mi?, İn mi?, Cin mi? İşin kötüsü etrafımızda oturan insan da pek yok. Yani beni bağırta bağırta kesseler kimsenin haberi olmaz!

Neyse korkunun ecele faydası yok diye yerimden kalktım pencereyi görebileceğim şekilde kafamı uzattım. Ne göreyim? Camda yapışık bir KURBAĞA!!!


Hemen tüm duygularımdan sıyrılıp fotoğraf makinama yapıştım. Herhalde 25 poz falan çekmişimdir. Ama o ne güzel renklerdir. Yeşilin tonları, hatta fosforlu yeşil!

En son hayvan bu kadar ilgiden sıkılıp kendini panjurun rayına gömdü.

6 yorum: