Bizden

Birkaç günlük sükunet

11:22 Doorstepping 4 Comments

Şakran'a kaçtım 1 hafta,
sessizliğe, sakinliğe...
Blogun girişine asmak istiyorum;
"Cuma'ya gittim gelicem!" :))))

4 yorum:

Moda,

Tatty Devine

00:18 Doorstepping 0 Comments

Pileksi aksesuarların basit, eğlenceli ve renkli tavrı cok hoşuma gidiyor.
İşte bu konuda en iyi olanlardan biri; Tatty Devine.
O bir İngiliz, ama en zottiriklerinden ;)
Sürekli dalga geçen, hayata farklı bakan...
Aksesuarlarını edinmek icin İngiltere hayali kurmaya da gerek yok.
Koleksiyonun bazı parçaları Bilstore'da satışta!
Gözlüklerine nereden ulaşılabileceği ise tamamiyle muamma :(
Bu kirpikli gözlükler çok tuhhafff durmaz mı? :))
Ya da Alexander Wang ortak yapımı bu gözlükler;
Ben bu Jeremy Scott eli değmişlerden bir tane alayım.
Tabii hayalimde :(

0 yorum:

Bizden,

Lal'in Elinden Dogo Çekilişi

16:54 Doorstepping 10 Comments

Eveeettt, gelelim çekilişimizin sonucuna :)
Çekilişi Lal'in şansı ile yapmak istedim.
Biraz güç oldu ama güzel bir anı oldu.

Lal'in elinden kazananlar;


Videolarda kaçırılmış olabilir diye bir de yazı ile açıklayalım;

Dogo Shoes/Babet - Lilish'in Dünyası
Dogo Bag - Kalsiyum Florur
Dogo T-shirt - Liu
Dogo Notebook Sticker - Hülya

Dogostore.com 10TL Hediye Çeki Kazananlar

Ashley
Xenep
Miss Beril
Özlem
Aphraell
Rüzgara Doğru
Vodoo
Marl(ene The Third)
Sadece Naciye
Cann

Hediyeler ile ilgili olarak bana lütfen pazartesi gününe kadar
doorstepping@yahoo.com dan ulaşın,
olmadı
ulaşmayanların yerine yedeklerini yine bir şölen ile videolu çekeriz :)))

Güle güle kullanın :D


10 yorum:

Bizden,

Pazarın özeti

09:00 Doorstepping 7 Comments

Bostanlı sahilinde yürüyüş,

Yasemin'de çirkiiiiin bir kahvaltı ( belediye idaresi ile ancak bu kadar)

Evde sevgi yalamaları :))

2 seçme festival filmi :)))

Biri koyboy filmi, eski pazarlara ithafen ;)

The Gundown, türkçeye Vuruşma diye çevirmişler, töbe töbeee!

Digeri bizim "Karate Kid",

beynimizin %1'ini kullanarak film izledik yani :)))

Yine attık dışarı kendimizi,

bu sefer Mavişehir sahil

ve yine bir belediye işletmesi ama bu fena değil.

Rakı-Balık-Meze 3lüsü mevzu bahis!

Bende 3lünün ilki yok tabi :(

Olsun karşımda baba-kız aşkı var :D

Habire bulutların arkasına girip çıkan güneş.

Şapkayı akıl edemediğimiz için

bir Zihni Sinir projesi ile şapkaya dönüşen t-shirt!

Ve denize ilk taş atışlar ile sonlanan bir pazar günü :)

7 yorum:

Bizden,

Özgür bir günden...

20:12 Doorstepping 3 Comments

Kızlarla özgür bir gün geçirelim dedik bu hafta.

Bebeksiz!

Elimiz kolumuz bir boşta kaldı, nasıl alışıyor insan?

Halbuki 30 sene elimiz kolumuz boş dolaştık :))

Ortada bebek olmayınca,

Haziran ile İzmir'in Çeşme'ye göçü yaklaşınca

konu tabii kilolar ekseninde dolaştı.

Ama gel-gitli davranışlar istikrarsızlığın göstergesiydi.
Mesela geç kalmama rağmen
hala "yürüyen merdivende pinekleyen ben"
ile
"öğle yemeğinde salata yiyen ben"in birleşimi
bünyede derin çatlaklar oluşturdu.

Bir çatlak da havalardan oluştu.

"Bahar, sıcak, ay terledim" havaları yaparken gelen yağmur...

"Tam neden beyaz bot aldım ki kışın giyilmiyor, İzmir'in baharı da olmuyor" diye söylenirken indiren yağmur beni sevindirdi.

Haaaa! Özgür günde bir ajan vardı.

Fark ettik etmesine de, bu seferlik göz yumup, çift taraflı ajanlık teklif ettik ;)

o

Ve günün sonu bizim evde bitiyorsa pizza kaçınılmazdı.

Neyse ben onu hafif sıyrıklar ile atlattım;

kaybaklı-enginarlı pizza yedim :P

1sene önce biri söylese, inanmazdım sebzeli pizza yiyeceğime

ama bu gercekten enfes bir lezzet!

"Pizza Venedik rules" diyim ben size!

Ceket: Bershka / gömlek: Stradivarius / Jean: Zara / Bot: LovelyShoes

3 yorum:

Moda,

Fashional Geographic: Şortingen!

09:15 Doorstepping 6 Comments

Mayıs'ın da yarısını geçtik.

Eeee bacaklar ne durumda?

Selülit, portakal, bıngıl bıngıllar?

Pull&Bear
Beni hiç sormayın + 8kg'dayım

ve hala 'spora nasıl gitmem' diye bahane bulmak için mesai harcıyorum :P

Şort giymeyecek miyim? Tabii giyeceğim!

Hatta yeni bir tulum şort aldım bile, özgüvenim öyle yüksek :)))

Bershka


Umarım sizin benim gibi dertlerinizi yoktur,

fotograflardaki birbirinden rahat ve güzel şortları düşünmeden alabilirsiniz.

Zara


Yok eğer varsa arkama sıra olabilirsiniz.

Yine niyet ettim;

çikolata, pizza, makarna, dondurma, pilav, poğaça....yemeyeceğim!

diye büyük konuşmayayım azaltacağım :)))

Yapabilirsem şu sağlıklı yaşam listemi uygulamaya çalışacağım.

Amin :P

Not: Bundan sonra mağaza gez/toz postlarını "Fashional Geographic" adı altında belgesel tadında yayınlayacağım :P

6 yorum:

Bizden

Doorstepping 3 yaşında!

21:19 Doorstepping 64 Comments

Bu ay Doorstepping, 4. senesine giriyor o_O

Hem daha yeni başlamış gibi, hem yıllardır benimle varmış gibi...

Tuhaf bir his!

"Çok tuh-haaf" diyelim,

aman duygusala bağlamayalım :)))

Geyikten şaşmayalım, hediyelerle kutlayalım!

Sonuç olarak DOGO ile başbaşa verdik ve hediyeleri belirledik :)

1 kişiye DOGO SHOES'dan babet,

1 kişiye DOGO BAG'den çanta,

1 kişiye DOGO T-SHIRT,

1 kişiye DOGO SKINZ'den notebook sticker'ı

ve 10 kişiye de www.dogostore.com'dan 10TL'lik indirim çeki veriyoruz!!!

Yani 14 Doorstepping takipçisi fena DOGOlanıyor!

Hediyelerden kazanmak için yapmanız gereken;

- Pek tabi Doorstepping'in izleyicisi, Twitter'da ve Instagram'da takipçisi olmak,

- Çekilişi kendi blogunuzda duyurmak,

- Bu postun altına "Doorstepping'i ....'dan dolayı takip ediyorum ve Dogolanmak istiyorum, çünkü ...." diye yorum bırakmak,

ve DOGO Facebook sayfasında çıkan "Doorstepping'in takipçileri Dogo'lanıyor!" haberini duvarınızda paylaşıp DOGOlanmak istiyorum çünkü... yorumu yazmak.

TAMAM TAMAM Blogu, ig.si olan var, olmayan var :)))
Mail adresini yazan okuyucular da çekilişin baş konuğu :D

Hep birlikte nice eğlenceli senelere diyor
ve çekiliş için herkese bol şans diliyorum!
Son katılım : 22 Mayıs 2012
Saat: 23:00

64 yorum:

Mutfakta Deprem

Banana Bread ve Melekler

08:30 Doorstepping 5 Comments

'Mutfakta Deprem Var' postlarının en kolayı!
Hesionka'nin Banana Bread'ini okur okumaz kendimi mutfağa attım.

Ve ortaya 5 dakikada hazırlanıp, 1 saatte pişen bu lezzet çıktı.
Tarife ulaşmak icin bir tık buraya.

Yanına da Illy'nin cappuccinosunu açtım.

Lâl uyuduktan sonra balkonda kitap keyfi yaptım ;)
Not: ben ekstra çikolata parçaları attım içine,
siz de bu sekilde yapmak isterseniz
tarifteki şekeri daha az koymanızı öneririm.

5 yorum:

Moda,

Süper Kahramanım Olur Musun?

12:35 Doorstepping 4 Comments


Romance Was Born markası, Avustralya Moda Haftası'na

 

süper kahraman temasıyla bomba gibi bir giriş yaptı!

Marvel'in kahramanlarından esinlenilen 2013 ilkbahar/yaz koleksiyonu,


düşünüldüğü çok da gibi giyilmesi imkansız parçalardan da oluşmuyor.


Tek tek bakıldığında rahatça günlük hayatta giyilebilecek parçalar bulunuyor.


Captain America'nın yaratıcısı, Marvel Comics'in efsane ismi Jack Kirby'nin


çizgi roman literatürüne eklediği "Kirby Dots" çizimi
(bilinmeyen enerjiyi temsil eden siyah yuvarlak kümeleri)


bu koleksiyonda kumaş deseni olarak kullanılıyor.


Şahsen ben giyerim,


ve giyebilecek en az 2 düzine insan da sayabilirim ;)

Foto: Marvel, Fashionising

4 yorum:

Moda,

Belin mi var, derdin var!

11:18 Doorstepping 4 Comments

Belin mi var, derdin var kardeşim!

Şimdi belin olduğu için yüksek bel uzun etek giymek isteyeceksin,

üstüne kısa ceketler,

dar bluzlar giyeceksin falan filan...

Amaaan zor zanaat valla :)))

En iyisi mi göbek bırak, bol giy!

Temiz iş :)))

Tamam bunlarda göbek olmayabilir ama

altı bol, üstü bol, nefis!

Daha fazlası için Pinterest'e gelin ;)

Foto: The Sartorialist, Caroline's Mode, Feline-Fangs, Lookbook



4 yorum: