Alışveriş,

Tam Yazlık!

09:50 Doorstepping 0 Comments

Bütün yaz bu elbise-şalvar-çuval karışımı ile dolaşmak istiyorum! Çok rahat!
Karşıyaka çarşısında Hotshop diye bir mağaza vardır. Burada çok değişik elbiseler, pantalon ve kotlar, t-shirtler oluyor. Tekstil fabrikalarından ihraç fazlası malları kolluyorlar diye düşünüyorum. Ancak onların arasından seçmek de bir yetenek tabi!
Hotshop'tan inciler devam edecek...

0 yorum:

Karpuz

Benden Daha Güzel

16:00 Doorstepping 0 Comments


0 yorum:

Karpuz

Oğlumm!

12:12 Doorstepping 4 Comments

Oğlum, mahsun Karpuzum!
Evet ismi Karpuz, nolmuş!

4 yorum:

gezi,

Son 14 Güünnn!!!

11:47 Doorstepping 0 Comments


Hazırlıklar başlasın! Tursuz yurtdışına gitmak kolay değil! Döndükten sonra "keşke şuraya da gitseydik, bak böyle bir yer de varmış" dememek için derin araştırmalara girmek gerekiyor.
Gezi rehberleri, internet, ne bulursan! İnternetin faydaları işte burada devreye giriyor. Türkçe ve yabancı o kadar çok bilgi içeren site varki! Gezi siteleri, gezi yorumları, gezi anıları, bloglar!
Çok güzel kaynalar! Pek çok öneri aynı olmakla beraber, herkesin 1-2 keşfi de olabiliyor. Tüm bunları birleştirince de ortaya çok zengin bir gezi rehberi çıkıyor.
Dönünce ben de aynısını yapmayı düşünüyorum. Vatana millete bir faydam olsun.

0 yorum:

Alaçatı,

Neler oldu?

09:53 Doorstepping 0 Comments

Bu zaman zarfında ne mi oldu?

Rejimi 2. günde bozdum, BACO oldum, ama pilatese gittim.

Eşimle iddiaya girdim; 1 Temmuz'a kadar 3 kilo veremezsem, ona 500TL vereceğim! Tabi veremezsem pisliğe yatacağım!

İşyerinden arkadaşımın kına gecesine gittim, şu ana kadar gittiğim en güzel kına gecesiydi onun gazıyla elime kına yaptım! Biraz hayvani boyutta oldu ama olsun!
Geçen cuma akşamı yine Nöbetçi Müdürdüm! 23:00'e kadar işteydim! Dualarım kabul oldu sonunda nöbet listesinden çıktım. Son nöbetimdi. Ve hayret hiç olay çıkmadı!!!

Çeşme sezonunu açtık. Çok güzeldi, çok özlemişim! Huzur, mutluluk!
Alaçatı'da sörfleri izlemeye gittik. Sörfle ilgili enerjimizi kaybettiğimize karar verdik. Takımlarımı satılığa çıkarmaya karar verdim. Tabi ki imkansız, kimselere vermem! 15 senelik yelken ayakkabılarım ve can yeleğim hala duruyor! Hiçbir şeyimi veremeyeceğimin kanıtları!

Otto tam olarak açılmamış, üzüldük, haftaya açılacağını öğrendik, sevindik. Çeşme'nin nezih bir kaç yerinden biri hala var demekki! Limonata içtik, yıkılan iskele hakkında uzun uzun konuştuk. Joy'dan beri var olan iskelenin tarihi eser olarak saklanmalıydı, kanısına vardık!
Ildır'a gittik. Ildırı Restaurant'da rakı-balık-meze yaptık! Sahibi arkadaşımız olur, bol kahkahalı sohbet ettik.
Bu senenin ilk Çeşme'den dönüş trafiğine yakalandık. Nedeni başkaymış, ama zikretmek istemiyorum!

Ve bugün işe geldim. Rutine döndük!

0 yorum:

Bahçem,

Bahçe'den ilk salata!

11:15 Doorstepping 0 Comments

Yupiii!
Ben yaptım! İlk defa bir yemeğe ben yaptım diyebilirim. Çünkü rokasını, biberini, salatalığını ben yaptım!




Henüz besiciliğe geçmediğim için et dışarıdan;)

0 yorum:

Bahçem

Organik bunlar haaanıımmm!

09:36 Doorstepping 0 Comments



Bahçenin ilk mahsüllerini aldık!

İnsanın kendi yetiştirdiği şeylerin çiçek açmasını, ürün vermesini görmek, dalından kopararak yemek, çok değişik bir duyguymuş!


Salatalık, domates, biber, roka! Zaten en çok tükettiğimiz şeylerdi! Artık hepsi bahçemizde mevcut! İlaçsız, hormonsuz! Nam-ı değer ORGANİK!

0 yorum:

rejim

Rejimi Bozan BACO!

14:44 Doorstepping 0 Comments

Çok pis rejime girdim valla! Çıkan BACO!

Bu BACO'da ne? bende bilmiyorum, ama kötü bir şey olduğu çok küçük yaşlarda beynime işlendi.

Ortaokul çağlarında Çeşme'de yelken kampındayken akşamüstleri denize atladığımız yüksek bir kayalık vardı. Bayağı da yüksekti. Ordan sırayla atlardık. Korkana da "Atlamayan BACO!" diye bağırırdık. O zamandan beri BACOluktan korkarım.

Neyse konumuza geri dönersek, sabah tartıya çıkınca 57.1'i gördüm. Ve başım döndü!!!!!

Ya ben hayatımda ilk defa bu kiloları görüyorum, biri beni kurtarsın. Daha 3 sene önce 53 kiloydum, çıtırdım, noldu ya???

Hayvan gibi yiyorum o ayrı da, eskiden daha hayvani bir şekilde yemiyorum!

Yaş yaş! 30 oldu mu dinlemiyo!

İşte bundandır ki rejime başladım. Yediğimi içtiğimi yazmaya karar verdim. Unutuyorum çünkü yediklerimi yatana kadar yemeye devam ediyorum.

Kendime rejimikonu olarak Kate Moss'u belledim. İş kıyafetlerim üstümde böyle dursun istiyorum. Bol bol! Hedefimi büyük koydum ki en azından bir 54 olabileyim! Böyle görünmem için yoksa 50 olmam gerekir ki bu namümkün.

Ulan keşke biriyle iddiaya girseydim. Belki o zaman bozmazdım rejimi. Blogumla iddiaya girsem nasıl olur? Kendimi afişe ettiğim için belki dikkat ederim. Girdik o zaman!

Bugün

Sabah : 1 adet form bisküvi / 1/2 su

Öğle: mercimek çorbası / peynirli roka salatası

Ara : bitterli tadella(şahane) / bitki çayı

şimdilik, gerisi gelecek!

Bu arada Türk Dil Kurumu'na yeni bir kelime kazandırdım galiba! Rejimikonu! hemen notere onaylatmalıyım.

0 yorum:

gezi,

Tatil Planları Başlasın!

13:36 Doorstepping 0 Comments


Uzun zamandır hayalini kurduğum bir tatili gerçekleştireceğim, allah izin verirse tabi!(bu yaşın getirdiği bir cümle bitiriş formatı)

Japonya!!!!!!!!!

Temmuzun 4'ünde yola çıkıyoruz inşallah! Geri sayımı zaten Mayıs'ın başında başlatmıştım bugün itibari ile 26 gün var! 27. gün yola çıkıyoruz!

Adamların herşeylerini çok seviyorum, kültürlerini, yaşadıkları deprem-yangın, savaş ve atom bombasından sonra gösterdikleri büyük sıçrayışı, gençlerini, yaratıcılıklarını, mangalarını(Japon çizgi romanı) ve animelerini(Japon animasyon filmleri), sevimliliklerini, gençlerin çılgın giyinişlerini... daha bir sürü şey!!!

Başlangıç olarak Tokyo Cep Rehberi'mi de aldım! Bir de yoğun internet araştırması! Ama hakikaten bilmediğin bir ülkeye tursuz gitmek zor! Derin araştırmalar ve çaba gerektiriyor! Bir de uçakta otelde problem oldumu çatabileceğin bir tur rehberi olmuyor o kötü, kendim ettim diyosun geçiyosun!

Gel tezkere!!!

0 yorum: